Goood Morning!

God morgon världen, har ni sovit gott? det har jag! Igår jobbade jag först till 16;30 och höll på att dö av tristes för det va ingen som ville prata med oss i växeln, hehe. Sen lekte jag fram en ny header och trixade lite med designen här, blev ganska nöjd med tanke på hur ofantligt oteknisk jag är. när jag var nöjd la jag plötsligt märke till skyfallet ute och skundade mig upp till stallet för att med hjälp av Carolina ta in hästarna. Dom fick stå inne och mums hö ett par timmar för att torka till. Men mer om hästarna i ett annat inlägg. Resten av kvällen/natten spenderades sen med att se ikapp mig på mina favoritserier som har börjat sändas igen(!!) Tänkte nu såhär på morgonkvisten se senaste avsnittet av true blod innan det är dags att göra något av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0