har man inte det ena tar man det andra

Vecka 32 har jag riktig semester för första gången någonsin, och den hade jag först tänkt spendera i London, för det var ett bra tag sedan jag var där nu. Kollada upp lite priser och ramlade nästan baklänges då det var så himmla himmla dyrt! Kunde verkligen inte förstå varför tills jag insåg att jag har semseter unde OS, smart Rebecka, smart. Så då var det uteslutet. Sen såg jag bilder på fina Emmas blogg på Brighton och blev blixtförälskad! Jag kollade runt lite och med lite suport från pappa med hotellpoäng lät det hur bra som helst! Men jag har rest ensam innan, och det är helt enkelt inte för mig. Mina fina älskade vänner har antingen inte råd eller jobbar den veckan så nu ser det tyvärr inte ut att bli någon semester för mig, eller ja ingen resa i alla fall.Så därför har jag bestämt mig för att köra på Dustins erbjudande och köpa mig en systemkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0