Here You Com Again

 
Hej Världen. Efter att ha varit tyst sen i typ, mars är jag nu tillbaka. först va det lite hjärtesorg som gjorde att blogglusten inte fanns där och sen dog min dator! MEN igår kom min nya älskling så nu sitter jag här och lär känna tangentbordet. Jag har funderat på varför jag ska blogga, om jag ska blogga. Och Ja det ska jag! För jag tycket att det är så jäkla kul, fina saker i livet ska man dela med sig av. Sen tycker jag att jag har ett ganska intressant liv faktiskt, om man får vara narcissist för en sekund eller två.Jag är ju liksom inte en helt vanlig tjej, jag är faktiskt rätt ovanlig om jag får säga det själv. Så nu kör vi! Här kommer en blogg om retroromantik, Elvis, beach boys, dans, vänner, kärlek, bakverk, resor, hästar och klänningar, en blogg om mig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0