I'v got stripes

Hade på mig min randiga klänning här om dagen, känner mig lite som en blandning av en pirat och ett parasoll i den, men jag gillart! Övderdelen är randig på tvären och nederdelen på längden. Gick och sjöng på Johnny Cash's I'v got stripes hela den dagen. Just nu sitter jag och fördriver tiden innan det är dags att åka till jobbet. Tror ni att jag kom upp i tid idag så att jag han med stallet innan jobbet? nepp, damn you snooz button! Lyxlunchade nyss med rödbetsbiffar och honungsgratinerad chevré, ofantligt gott om du frågar mig! Annars är inte många knop gjorda idag, fick sällskap en en katt i morse, har skakat på surdegen(haha), lagat mat, diskat, suktat efter en kamera, fått rysningar av att idag 1954 startade Elvis Presley en musik revolution, plockat smultron till sylt, och nu sitter jag och kollar på Flipper från 1963 med ett glas rabarbersaft i handen. om en timma eller så bär det av mit jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0