lägenhet- Check!

iih! så himmla glad! Ringde till ljungbybostäder idag för att kolla lite när man ska få reda på vilken lägenhet man får, den trevliga kvinnan sa på andra sidan luren att det var några före mig i kön på dom lägenheterna jag var mest intresserad av men att hon skulle höra av sig om 3-4 dagar. Men sen kanske 5 timmar senare ringde hon tillbaka och sa glatt att jag hade fått en av lägenheterna jag ville ha! Bottenplan och allt! åh jag är så himmla glad! här kommer lite lägenhetsinspiration

Kommentarer
Postat av: FANTASTISKA

Så himla kul att du har fått en lägenhet, grattis! :)

Svar: Tack :D
Rebecka Hallams

2012-07-31 @ 22:31:21
URL: http://fantastiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0