Roses are red, or in this case pink

plockade dom här små underbara rosorna här om dagen. mitt i massor av andra buskar och växter i en del av vår trädgård kämpade sig den här fantastiska rosenbusken fram. Tog försktigt en kvist och låna lillebrors systemkamera och fotade lite. Och jag är helt frälst! Det är sån fruktansvärd skillnad i kvalité så nu finns det inga alternativ för mig haha! Systemkamera ska det bli. Dustin har en bra deal som jag är väldigt sugen på. Canon EOS 600D, Photoshop Elements, minneskort och ett första Objektiv. Jag är sååååååå sugen! Hoppas verkligen att erbjudandet finns kvar till nästa lön, då kanske
 
p.s. exprimenterar fortfarande med vilket format det ska vara på bilderna, det här var uppenbarligen för stort hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0