something blue

Pust.Det är sååå varmt! Jag är egentligen ingen värmemänniska. Jag gillar inte kladdkaka eller delicato shokladbollar för den delen heller så mina vänner tycker att jag är ganska knasig. Det här med värmen faller liksom under sama kategori. Eller jag älskar varma kvällar, midnattsdopp och att slippa ha jackor på sig. Men en blå himmel med gassande sol utan någon form av vinf går inte. Usch är heeelt slut! Nu ska jag varva ner med kallt vatten och en bok i skuggen. Här kommer bilder på dagens fångst
japp, jag var dum nog att ha på mig en tröja, MEN den åkte av snabbt som attan kan jag säga!har gjort "glass" av  någon deciliter och reste blir smaskigt mellanmål och frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0