Tapas con amigas bonítas

Igår va mina underbara vänner Mathilda och Madde här på middag. Tapas stod på schemat tyvärr har jag inte lärt mig det här med sluar tid, så när klockan blev sent blev bilderna suddiga. Hoppas att ni kan stå ut med det. Min kära bror ska visa mig hur man ändrar det. Middagen såg ut lite såhär i alla fall, kommer nu att brilljera med mina spanska kunskaperAlbondigas ( spanska heta köttbullar i tomatsås)
Melón con Jámon de Serano
patatas brávas ( potats körd i ugnen bara. ser ni suddigheten?! åh det stör mig! klocka va bara 20:30. suck)
Mejiones de vapor ( musslor i vin och vitlök med persilja) har försökt ladda upp bilden på sjölva skålen nu i säkert 15 minuter, men den vill verkligen inte. Så ni får en bild på mina skal haha! skräpan va mycket bättre på skalen än på självarätten dock. Serverade även Salsa de tomate con pan ( tomatsalsa med bröd, blev stööört god) men den bilden vill inte ladda upp dig den heller
Fina tjejerna. Så himmla fin kväll! Ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0