Veronica 20 år!

I lördags fyllde fina veronica 20 hela år, hej systemet och den sista vuxengränsen! Detta firades med fest hos i hennes lilla hus mitt ute i ingenstans. Det såg ut lite såhär
Sailor-suit up!
mötte upp min finaste Hannah och så bar det av ut i skogen till ett rött litet hus!
haha lagom nyktert födelsedagsbarn i vår födelsedagspresent
en styck efterlängtat Vicky!
och en efterlängtat Fabian. kändes så fint att gänget av samlat igen
 fler gäster. och efter det här ökade promillehalten
så kan det gå! Jag föll också offet för dessa två herrars kittlingsattack, men av förklarliga skäl kom det inte med på bild. Det slutade med att nästan alla satt i en 1,10 säng och pratade till klockan var 05:30. Jag åkte hem vid 11 tiden och sov i min egen säng till 15 sen var det dags för jobb. det var den helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0