I swear it wasn't my fault!

Fina fina Bloggen!
Jag lever och mår bra! jag lovar, den här gången var tystnaden faktiskt inte mitt fel. Vi ska byta leverantör av vårt internet hemma hos mina föräldrar men det ju naturligtvis inte att göra på något smidigt sätt utan dom stängde av det nu i veckan och sen sätts inte det nya igång förän på tisdag.KAOS.Därför har det varit väligt tyst. veckan som varit har inte varit så jätte spännande. I tisdags kom en kvinna som arbetar(logistik/marknadsföring/administration) på Circus Maximum, jag tyckte att det var väldigt intressant och roligt! På Onsdagen hade vi en lektion i pressentationsteknik. det var kul men jag har gjort så mycket sånt innan så lärde mig inget direkt, men de var roligt i alla fall. Sen följde jag med Elin hem och sov där. vi satt i pyjamas med varin kopp tea i handen och grät till Grey's anatomy. Eller ja vi gorde såklart mycket annat också! Skratta åt konstiga saker är ju det vi gör bäst liksom. På Torsdagen va det kanelbullens dag och sådant måste ju naturligtvis firas! Tjejgänget träffades hos Elin och det slutade med att jag bakade och dom var sociala med mig. Med andra ord preciiiiis som jag vill ha det! Fredagen fick bli en lugn hemmakväll med planering inför lördagen för igår tog jag mitt pick och pack och flyttade till göteborg! Nu sitter jag här vid ett nytt köksbord i ett nytt hem. Det känns spännande och pirrigt på samma gång. Ska naturligtvis fota varenda liten vrå så att ni får se!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0