Lycka

ett tag där i våras hamnade jag en bit ifrån mig själv, jag hade nämligen gått upp rätt mycket vikt av mitt jobb( helt stilla sittande) och jag kunde då inte komma i mina favorit klänningar. Det gjorde riktigt riktigt ont och alla som känner mig vet att jag älskar klänningar.Då slutade jag lite smått bära dom. För två månader sen när jag slutade äta socker kunde jag inte få på mig dom, men idag. Idag fick jag på mig dom, och jag är så himla himla glad! Det lönar sig, det gör verkligen det! nästan 7kg ner och -6cm i midjan.Bara på att inte äta socker. Jag är så jäkla nöjd!

Kommentarer
Postat av: emma

grymt rebecka!!

Svar: tack! jag är så himla nöjd :D
Rebecka Hallams

2012-10-14 @ 14:19:20
URL: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0