Sorry but no

Jag tycker att outfitarna här ovan är jätte snygga, vrål snygga faktiskt. Men dom är inte jag. Idag insåg jag att jag inte har haft några Marilyn lockar sen innan vi började skolan och Jag har inte klätt mig i det jag brukar. Inga Pennkjolar, inga vippiga klännigar. Tror inte att jag har haft en enda klänning på mig. Jag vet inte varför, det har bara blivit så, men man mår inte bra av att glida så långt bort från sig själv. För det är så det känns. Jag är ju 50-60-tals tjejen! Visst får jag infall när jag känner mig mer som Roxy Roller än Rebecka ( haha japp jag har ett alter ego) men inte till vardags. Jag saknar mig. Jag ska åka till hem till borås i morgon och så ska en del av mina klänningar med hit, för jag älskar dom. Jag har varit lite rädd för att inte bli accepterad tror jag, nu när allt var så himla nytt. Men nu vet jag att jag inte behöver oroa mig, för jag har så otroligt fina människor omkring mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0