Time to cut the cord

Detta min vänner är numera mitt hem! tänkte att vi börjar med mitt rum så får ni se resten av lägenheten en annan dag.
jag har en en byrå som jag har prytt med ljus, porslins cupcakes, foton, skor, hästar och brevpapper, det nödvändigaste ni vet.
på plats fanns ett Yankee Candle ljus som luktar nytvättat
Tog med mig mitt älskade pastelliga överkast också, hade inte kännst som om jag bodde här annars.
på baksidan hänger en fantastisk negligé som jag köpte på Byond Retro vid Zinken när jag och min bästa Emma var i stockholm i vintras. Den har sedan dess prytt mittersta garderoben i mitt flickrum så den fick också följa med. Liten hemkänsla har jag allt fått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0