Waking Up in Borås

God morgon på er! Igår Var som sagt fina Veronica här för en vinkväll, som sedan resulterade i en spontan utgång! Runt midnatt knackade jag på min lillebrors dörr och han körde oss in till stan där vi dansade oss svettiga på ett dansgolv, fick höra cheese raggningsrepliker ( Heter du Google i efternamn? För du är allt jag söker) och blev bjudna på maskerad till i kväll. Det var med andra ord en helt F A N T A S T I S K kväll!
 
Nu sitter jag vid mitt köksbord, har precis druckit upp en kopp chaitea och har inga direkte planer för dagen. Ikväll ska ut och äta med min bästa Hannah, om vi lyckas få bord någonstans haha!

Kommentarer
Postat av: malinw

fina bilder :)

Svar: åh tack så mycket :)
Rebecka Hallams

2012-10-13 @ 13:31:53
URL: http://malinw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0