A moment of silence

Hej vänner!
Vill börja med att tala om för er hur glad jag är över att ni faktiskt är ett par stycken som läser, det är så himla himla kul! Idag börjar då nollningen( hur jag ska se ut kan ni se i ett tidigare inlägg) och pga packningsbesvär i kombination med min trasiga fot har jag bestämt mig för att lämna datorn hemma. Jag har ändå inte hunnit fixa internet på skolan och jag ska sova hos fina Elin (klicka för att komma till hennes blogg) så vet inte hur mycket internet jag kommer ha. Så fram tills på söndag kommer det nog vara väldgt tyst här.  Min trogna digitalkamera följer med så bilder på spektaklet kommer! Systemkameran får dock stanna hemma efter som hehe det kommer förtäras en del alkohol. Hoppas att resten av eran vecka blir kanonbra så hörs vi på söndag!
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vääldans vilken härlig bild ♥

Svar: vet inte om du menar bilden på mig eller den på Marilyn men Tack i vilket fall :D
Rebecka Hallams

2012-09-17 @ 01:04:50
URL: http://malinmalinmalins.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0