Feeling better

Hej hej Dagboken.
Jag mår bättre idag, både kropp och sinne. Mycket bättre faktiskt. Igår var jag så fruktansvärt besviken på mig själv, det kändes så typiskt mig att jag skulle lyckat bli jätte sjuk och göra illa foten på samma gång. Men idag har svullnaden gått ner ytterligare,foten gör inte lika ont att stödja på och förkyldningen känns mycket bättre. Jag tar en dag i soffan idag med för säkerhetsskull. Jag ringde till jobbet igår så dom ordnade att jag fick åka upp till akuten för att hämta ett par kryckor utan att behöva sitta på akuten hela lördagen. visste ju redan att det bara var en stukning liksom. så jag halv hoppar omkring här hemma,måste gå på foten underströk sköterskan på AVC. Men som sagt, mår mycket mycket bättre idag. I morgon är det åter dags för skola, vet inte riktigt hur det ska gå med mig på kryckor men det blir nog bra. Ska försöka hitta receptionen för att få koder till nätverket, då ska jag väll kunna få till lite mer kontinuerlig uppdatering här så håll ut!

på den här bilden är jag genuint lycklig. älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0