Jag erkänner



Jag saknar mitt hår. Verkligen saknar det. När det var långt kände jag mig alltid lite snygg liksom, för att jag hade långt och fint hår. Jag klippte av det i februari och det har ju växt typ 12 cm sen dess så jag är väldigt tacksam över kvalitén på mitt hår. Bristen på sol den här sommaren har dock gjort att det inte har växt så mycker som det brukar, funderar på att äta lite vitamintillskott för att sätta fart på det hela. sen har jag lite hitills hemliga planer på g, som involverar varmare breddgrader.den sista bildern i den här kavalkaden ( som alla är på mig, känns lite konstigt haha) är min absoluta favorit bild på mig, tog den till en Lime Crime tävling förra hösten. För den som inte ser det är ska jag föreställa en enhörning hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0