KAOS

utsikten från några av våra klassrum. heeeelt okej måste jag säga
 
kaos mina vänner kaos. Är helt slut i huvudet efter dubbla föreläsningar idag, gick och la mig vid 20:30 och är ändå så trött att jag lätt hade kunnat gått och lagt mig för en timma sedan. blää. aja blir väll bättre när man kommer in i det hela på riktigt. Till kaoset då. Jag har blivit erbjuden att hyra in mig i min fasters "övernattningslägenhet" i Göteborg. Det är en 3a mitt i stan och dom utnyttjar den max 2 nätter i vecka, jag får mitt eget rum och behöver inte ta med/köpa något. Perfekt prova-på-flyttning helt enkelt! det enda lilla kruxet i det hela är att jag antingen måste flytta nu i helgen eller om en månad, så hehe det är lite kaos nu. I morgon är jag ledig och vi ska fira Kajsa. Mycket efterlängtat dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0