Odense del 2

efter ytterst få timmars sömn( på grund av en snarkande pappa) var det dags att ta tag i dagen. Pappa åkte till sitt möte och jag och mamma åt hotellfrukost ( eller morgenmad som det heter på danska, frukost är nämligen lunch på danska) jag älskar hotellfrukost! Mätta, belåtna och med x antal koppar kaffe i systemet checkade vi ut och begav oss ut på stan

min pappa
en gatumussikant stom stod i dungen på bilden ovan hade dena här super fina följeslagaren

på ett av Odenses många små torg stod det en matvagn förklädd som pepparkakshuset i Hans och Greta, här kunde man köpa goda Crépes
spenderade antagligen alldeles för mycker pengar här inne, och då avstod jag från massor av saker jag ville ha. Men fick lite modeleringsverktyg och utstickare till sockerpasta till väldigt bra pris så jag var nöjd. Sedan åkte vi ut till Rosengårdscentrat, shoppade lite till och sen bar det var hemmåt! Supermysig liten tur måste jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0