Ramses my King


Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av en väldigt olycklig liten katt. Ramses högra öga var helt igensvullet och hans personlighet var helt förändrad, det är svårt att förklara men det var inte min katt. Ringde till veterinären och åkte upp en timme senare, diagnosen var att han hade blivit biten av något, förhoppningsvis en annan katt men i värsta fall en orm. Han blev inlaggd och i dag blev han sövd så att dom kunde spola rent ögat. Veterinären ringde när dom var klara och berättade att han hade haft svårt att andas ett tag och fick då syrgas. Detta är kod för att han höll på att dö.Nu är han hemma och låg nyss i mitt knä. Älskade,älskade lilla katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0