Vänner

Nu när foten äntligen var på bättringsvägen skulle jag ju naturligtvis gå och bli sjuk, igen. Igår hade jag fruktansvärt hög feber som inte ens alvedonen kunde ta sig an, varenda centimeter av mn kropp värkte så mycket att jag stundtals låg och grät för att jag hade så ont och min hals var så svullen att jag knappt kunde dricka vatten. Igår var med andra ord ingen bra dag. Idag mår jag bättre, febern är inte lika hög och svullnaden i halsen har äntligen börjat gå ner. Vet inte vad det här kan ha varit och jag är så arg för att jag blev sjuk igen. Om jag blir sjuk ytterligare en gång det här året tänker jag kräva att någon tar reda på vad det är för fel på mig, vilka prover dom än måste ta. Man ska helt ekelt inte vara sjuk så mycket som jag har varit dom senaste 2 åren.
 
ville bara förklara tystnaden, men nu är jag som sagt på bättringsvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0