What to do


(bild från när jag och bästa Hannah va i Stockholm)
Idag hade jag sån himmla himmla lyx! Mamma skulle åka med en kollega till jobbet idag så jag fick ta bilen!! visste inte om foten skulle hålla för att köra i över en timme så jag bestämde mig för att i alla fall ta bilen in till stationen vilket betydde att jag kunde sova 45 minuter längre! Glad Rebecka åkte i spöregna in till stan och sjönk förnöjt ner i tågsätet, det är mysigt att åka tåg när det regnar. det slutade regna lagom till att tåget rullade in i Varberg och på föreläsningen kände jag att jag hängde med och bidrog, även om jag bara har fått den ena av mina två böcker. Bestämde snabbt målgrupp till ett jättespännande grupparbete och sen var det lunch och plugg med gruppen från min andra kurs. Jag och Kajsa (hennes blogg finns här) fixade både inloggning till nätverket och bibliotekskort och jag han ändå med mitt 13:44 tåg hem! nu ska jag
* Dricka Kaffe
* Städa mitt rum
* Förbereda blogginlägg
* Plugga
* Maila kusin Johannes
* Ta med mig kameran och åka upp och kolla på ridlektionen

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg! :)

Svar: åh tack så mycket :D
Rebecka Hallams

2012-09-17 @ 17:42:52
URL: http://livsillusioner.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0