coming soon

 
the presens of Rebecka Hallams!
Hej bloggen. förlåt för försummelsen, det har varit lite mycket det senaste. Men nu börjar jag få ordning på mitt liv igen.Mitt liv har bestått av tre saker sen vi hördes sist, skola, träning och kärlek. Jag har flyttat ner till Varberg nu och trivs fantastiskt bra, dom två första solbilderna är från Varberg, hur fint? den sista är faktiskt tagen en sorglig dag i borås. När jag har fått lite mer ordning hos mig ska jag fota mina alldeles egna 16 kvm så att ni får se hur jag har det. sista bilden är min urtjusiga nya kalender, nu ska det bli ordning och reda här. Jag har gått och blivit kär, det-känns-som-om-jag-har-kolsyra-i-blodet-kär i fina fina J. just idag är jag lite ledsen då J har åkt iväg på långresa och kommer inte tillbaka förän den 5 juni. Då kommer han hem med en present till mig från Hobbiton och han ska få minst tusen pussar på mun!
 
så snart jag har införskaffat en cykelkorg ska min kamera åka med överallt, men glöm inte att jag finns på instagram: rebeckahallas och numera finns jag även på twitter: rebeckahallams
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0