Good morning sunshine!

Hej på er! Nu sitter jag här i lisettes soffa igen, vi ska strax dra igång med vårat grupparbete så att vi blir klara idag. Som ni ser på bilden stod det morgonträning på schemat idag, 06:00 va vi på gymmet och körde 90 min kondition. Det känns så himla bra och jag har ju liksom hela dagen kvar till annat. Dessutom har jag precis upptäckt Celsius och är verkligen jätte nöjd. Annars är det inte så spännande dag här idag, har två olika grupparbeten på agenten + att jag ska tvätta och handla. Hehe många vuxenpoäng till mig idag. När jag kollade igenom mina bilder igår insåg jag att jag har sjukt många bilder på vackraste Marilyn Monroe, så jag tänkte börja med ett inslag: Dagens Marilyn, som lite vardagspepp liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0