Instaweek

I veckan har jag drömt om lila hår, börjat nedräkningen till när J kommer hem och retweetat Soran Ismail
Jag har visat tjejerna min underbara samling Limecrime läppstift, tagit sovmorgon och ätit superduper god sushi med fina Patricia
Jag har fortsatt nedräkningen, ätit mumsig frukost och haft en väldigt dålig dag
Jag har upptäckt QR-koder(hej fröken efter) gjort ett limecrime face och ätit underbar everything bagle med cream cheese, rädisor och gruka. så sjukt gott!
Hannah lyckades fånga detta episka på bild, jag påbörjade processen att locka mitt hår och va partypepp
nedräkningen fortsätter, idag åt jag frukost i sängen och jag klädde mig i pudeltröja, dagen-efter-lockar och ett leende skickat från andra sidan jorden
 
(klicka på bilderna för att få full storlek. på instagram heter jag : rebeckahallams)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0