is it this button?

bjuder på bilder från någon annans frukost för hehe jag har insett att jag är fruktansvärt dålig på att presentera och fotografera mat. Men eftersom jag nu är medveten om detta ska det bli ändring på det! God morgon på er i alla fall! Hoppas att morgonen för er har varit bra hittils, själv vaknade jag upp till fint meddelande från Bali. Just nu har jag ätit en god frukost bestående av mitt egengjorda fröknäckebröd som är farligt gott! Tusen tack min fina Elin för receptet! kan hända att det kommer upp här på bloggen nästa gång jag bakar det. På detta ljuvliga knäckebröd har jag philadelphia ost och avokado på ena och hummos(utan vitlök) toppad med groddar på den andra, detta sköljer jag ner med Paulúns fanttastiska superjuice på Blåbär och Acai bär. Mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0